Tuto sekci průběžně doplňujeme. V tuto chvíli umíme upravit většinu motocyklů značek Kawasaki, Suzuki a Yamaha, které jsou vybavené řídící jednotkou, další značky připravujeme. V případě, že není Váš motocykl uveden, neznamená to že jej neumíme upravit - v tomto případě vyplňte nezávazný poptávkový formulář umístěn níže a my Vás budeme s možnostmi úprav v co nejkratší době kontaktovat.
O tom jak ladíme se můžete více dozvědět v sekci jak ladíme. V případě, že máte namontovaný otevřený výfuk nebo jinou modifikaci, je pro správnou funkci nutné naladění na motorové brzdě. Při ladění monitorujeme důležité veličiny v reálném čase.
Pokud nejsou uvedené hodnoty po úpravě, budou doplněné jakmile změříme konkrétní stroj. Obecně platí, že po úpravě řídící jednotky je nárůst cca 5-10% a v případě instalace otevřeného výfuku, K&N filtru, případně dalších modifikací je na zadním kole stejný výkon jaký byl před úpravou na motoru. Výkon motoru je výrobcem také někdy uváděn se simulací náporu vzduchu do sání a někdy bez simulace náporu vzduchu do sání při měření.
Používáte-li jednotku Power Commander, umíme provést import nastavení a to uložit do řídící jednotky. Rozdíl v optimalizaci přímo řídící jednotky po odstranění přídavné jednotky je patrný ihned po rozjezdu, motor není pocitově tak ostrý na odezvu plynu, dávkování je příjemnější a motor jde plynule do otáček bez nežádoucího "trhání" způsobeném právě zpracováním signálu až po řídící jednotce, tedy ne úplně optimálně se stejnou dávkou výkonu a ještě případně provést korekce.
POROVNÁNÍ VARIANT ÚPRAVY STANDARD A LITE
ÚPRAVA STANDARD OBSAHUJE
• měření výkonu před a po úpravě • modifikace palivových map v řídící jednotce • optimalizace map zapalování • odstranění omezovačů pro jednotlivé rychlosti • posunutí omezovače otáček +500 • odstranění omezovače rychlosti
ÚPRAVA INDIVIDUAL OBSAHUJE
• měření výkonu před a po úpravě • modifikace palivových map v řídící jednotce • optimalizace map zapalování • odstranění omezovačů pro jednotlivé rychlosti • posunutí omezovače otáček • odstranění omezovače rychlosti • logování a analýza naměřených dat • případné korekce a přeměření výkonu • ladění pro dosažení maximálního možného výkonu • další možnosti na dotaz
doba úpravy: 2-4 hodiny
doba úpravy: 2-6 hodin
DALŠÍ MOŽNOSTI ÚPRAV A UŽITEČNÉ INFORMACE
K&N FILTR A OTEVŘENÝ VÝFUK - individuální ladění
Pro další navýšení výkonu je vhodné instalovat filtr K&N, který umožňuje lepší přívod vzduchu a otevřený výfuk, který umožňuje lepší odvod spalin a výplach motoru.
Individuální ladění s filtrem K&N a otevřeným výfukem je možné provést pouze na brzdě s průběžným měřením výkonu a s logováním a analýzou důležitých parametrů, zejména bohatosti směsi.
Jsme vybaveni vlastní válcovou brzdou pro měření výkonu motocyklů. Vzduchový filtr ani otevřený výfuk není v ceně ladění.
*) V případě použití otevřeného výfuku, případně dalších mechanických úprav není vrácení originálního obsahu možné, neboť může dojít k nesprávné funkci nebo poškození motoru.