Tuto sekci průběžně doplňujeme. V případě, že není Váš vůz uveden, neznamená to že jej neumíme upravit. V tomto případě vyplňte nezávazný poptávkový formulář umístěn níže a my Vás budeme s možnostmi úprav v co nejkratší době kontaktovat.
Uvedené výkony jsou pro základní optimalizovanou úpravu odladěnou a změřenou na motorové brzdě a testovanou zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru (jak ladíme). V případě individuální úpravy je nárůst vyšší nebo nižší dle konkrétního nastavení parametrů, požadavků zákazníka a možností motoru. Grafy výkonu u jednotlivých vozidel a motorizací jsou reálné z provedených měření, nejedná se o zavádějící počítačovou grafikou vytvořené grafy s nereálným průběhem, které naleznete u mnoha "úpravců".
• modifikace dat v řídící jednotce • diagnostika vozu před a po úpravě • měření výkonu před a po úpravě • měření emisí před a po úpravě • logování a analýza dat • případné korekce a přeměření výkonu • záloha původního sw řídící jednotky u nás • ZDARMA vrácení původního sw do řídící jednotky*
ÚPRAVA INDIVIDUAL OBSAHUJE
• ladění pro jiné komponenty než sériové (turbo, vstřikovače) • tato varianta obsahuje vše jako varianta standard • ladění probíhá na válcové zkušebně • po celou dobu monitorujeme důležité provozní veličiny
• chcete-li ze svého motoru dostat maximum, zvolte tuto variantu • vozidlo již nemusí plnit emisní limity • pro konkrétní možnosti u Vašeho vozu nás kontaktujte
doba úpravy: 1-4 hodiny
doba úpravy: 2-5 hodin
DALŠÍ UŽITEČNÉ INFORMACE
• úprava splňuje emisní limity • úprava je bezpečná pro motor • bez potíží absolvujete STK + ME
Další informace:
• stále pouze sw úprava - nutné důsledné dochlazování turbodmychadla a výměna oleje v uvedených intervalech
• úprava za uvedených předpokladů nesnižuje životnost motoru ani jeho součástí
• možnost odstranění omezovače rychlosti
• možnost odstranění filtru pevných částic (DPF)
OPROTI NABÍDKÁM JINÝCH "ÚPRAVCŮ" NENÍ V CENĚ ŽÁDNÉ ČIŠTĚNÍ MĚŘIČE HMOTNOSTI - VÁHY VZDUCHU, NEBOŤ TENTO ÚKON JE NESMYSLNÝ A VÝSLEDKEM JE MECHANICKÉ POŠKOZENÍ VÁHY VZDUCHU. VÁHU VZDUCHU ČISTIT NELZE, V PŘÍPADĚ ŠPATNÉ FUNKCE SE MĚNÍ ZA NOVOU NEBO JI LZE V ŘÍDÍCÍ JEDNOTCE VYPNOUT.
U vozidel při úpravě provádíme měření emisí - jsme vybaveni pro měření benzínových i naftových motorů. Používáme zařízení českého výrobce ATAL AT500 a ATAL AT600. Také nabízíme měření emisí pro ověření správné funkce motoru a plnění emisních limitů před návštěvou STK.
Emise měříme jak standardním normovaným způsobem jako na SME, tak i v průběhu měření výkonu na válcové zkušebně pod zátěží.
Měření emisí standardním normovaným způsobem jako na SME před a po úpravě je v ceně každé úpravy. Tímto ověříme bezproblémové splnění emisí při STK+ME.
Pokud máte instalované větší turbo, vstřikovače nebo jinou zásadní součást motoru, je pro správnou funkci motoru nutné naladit řídící jednotku. Všeobecně se mnozí domnívají, že pokud vyměníte vstřikovače nebo instalujete větší turbo, není ladění nutné a domnívají se, že buď v sériovém nastavení, nebo chipem (který je však určen pro motor v sériovém stavu) je vše hotovo a správná funkce se dostaví. Není to však pravda. V případě větších vstřikovačů, tedy větší dodávka paliva do válce, je nutné nastavení správného počátku vstřiku, aby palivo správně shořelo. V opačném případě vzrůstá teplota výfukových plynů (EGT) a motor se může poškodit. Stejný případ je to s turbodmychadlem, kdy větší množství vzduchu a neodpovídající množství paliva může taktéž způsobit poškození motoru.
Individuální ladění probíhá na brzdě s průběžným měřením výkonu s logováním a analýzou důležitých parametrů.
K individuální úpravě máte možnost využít výhod online ladění za příplatek 2.000 Kč.
Produkt My Personal Flasher Droid Vám umožní úpravu Vašeho vozu na dálku bez nutnosti návštěvy u nás. V paměti může být až 5 modifikací řídící jednotky. Na dálku lze provést základní i individuální úpravu Vašeho vozu. Oproti jiným nabízeným na trhu neobsahuje žádné univerzální úpravy, ale budeme upravovat obsah vyčtený z řídící jednotky Vašeho vozu a tím dodržet naší filozofii úpravy konkrétní jednotky a tím zajistit plnou kompatibilitu úpravy a správnou funkci. Zařízení Vám umožňuje i provedení diagnostiky řídící jednotky kdykoliv budete potřebovat. Také je možné kdykoliv nahrát originální obsah (např. před návštěvou servisu) a poté zpět úpravu.
Spalovacím procesem i jen průchodem paliva do motoru dochází k usazování karbonu a jiných prvků. Tím dochází ke snížení výkonu motoru, horšímu nebo špatnému chodu a startů a v neposlední řadě také zvýšení spotřeby paliva. Řešení? Máme! Provedeme odborné vyčištění palivového a sacího systému pomocí přístrojů a přípravků BG. Výsledek je znát ihned po provedení čištění.
Při zvýšení výkonu motoru je nutné také zvýšení výkonu brzdového systému. Sériové brzdy většinou rychle vadnou a při zvýšení výkonu je jejich brzdný účinek nedostatečný. V nabídce máme 2 typy kotoučů které se instalují na stávající brzdový systém. BREMBO MAX je lepší náhrada sériového kotouče, BREMBO SPORT je již určen pro plné sportovní využití. Cena je za sadu 2ks kotoučů na přední nápravu.
cena BREMBO MAX:
4 490 Kč
cena BREMBO SPORT:
5 990 Kč
VÝMĚNA VZDUCHOVÉHO FILTRU ZA SPORTOVNÍ
Mezi další možnosti zvýšení výkonu a snížení spotřeby patří výměna vzduchového filtru za sportovní bavlněnou vložku nebo kit sání K&N. Bavlněný filtr se nemění, ale "pere" při výměně rozvodů speciální čistící sadou. Záruka výrobce na životnost filtru je 1 000 000 km.
cena bavlněné vložky:
2 290 Kč
cena kompletního kitu sání:
9 990 Kč
Informace o rozsahu poskytovaných služeb na pobočkách
Beroun - centrála
- zde poskytujeme veškeré služby uvedené na našem webu
- individuální ladění benzínových i naftových motorů
- přestavby motorů a automobilů
- autoservis, opravy motorů
- úpravy a ladění motocyklů
- měření výkonu automobilů
- měření výkonu motocyklů
- měření výkonu je v ceně úpravy (není-li uvedeno jinak)
- měření emisí je v ceně úpravy (není-li uvedeno jinak)
- dekarbonizace motoru automobilů i motocyklů
*) U jednotek EDC17 / MED17 a dalších s Tricore procesorem a jednotek, kde je nutné pájet, je cena 990 Kč.