Tuto sekci průběžně doplňujeme. V případě, že není Váš vůz uveden, neznamená to že jej neumíme upravit. V tomto případě vyplňte nezávazný poptávkový formulář umístěn níže a my Vás budeme s možnostmi úprav v co nejkratší době kontaktovat.
Uvedené výkony jsou pro základní optimalizovanou úpravu odladěnou a změřenou na motorové brzdě a testovanou zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru (jak ladíme). V případě individuální úpravy je nárůst vyšší nebo nižší dle konkrétního nastavení parametrů, požadavků zákazníka a možností motoru. Grafy výkonu u jednotlivých vozidel a motorizací jsou reálné z provedených měření, nejedná se o zavádějící počítačovou grafikou vytvořené grafy s nereálným průběhem, které naleznete u mnoha "úpravců".
• úprava splňuje emisní limity • úprava je bezpečná pro motor • bez potíží absolvujete STK + ME
Další informace:
Úprava zahrnuje montáž hybridního turbodmychadla, velký intercooler, veškerý potřebný materiál a kompletní doladění na válcové brzdě. Lamela spojky zůstává sériová - z toho důvodu limit na 480Nm - po výměně lamely za kovokeramickou lze vyladit na maximální možný výkon limitovaný 96kW tryskami.
OPROTI NABÍDKÁM JINÝCH "ÚPRAVCŮ" NENÍ V CENĚ ŽÁDNÉ ČIŠTĚNÍ MĚŘIČE HMOTNOSTI - VÁHY VZDUCHU, NEBOŤ TENTO ÚKON JE NESMYSLNÝ A VÝSLEDKEM JE MECHANICKÉ POŠKOZENÍ VÁHY VZDUCHU. VÁHU VZDUCHU ČISTIT NELZE, V PŘÍPADĚ ŠPATNÉ FUNKCE SE MĚNÍ ZA NOVOU NEBO JI LZE V ŘÍDÍCÍ JEDNOTCE VYPNOUT.
U vozidel při úpravě provádíme měření emisí - jsme vybaveni pro měření benzínových i naftových motorů. Používáme zařízení českého výrobce ATAL AT500 a ATAL AT600. Také nabízíme měření emisí pro ověření správné funkce motoru a plnění emisních limitů před návštěvou STK.
Emise měříme jak standardním normovaným způsobem jako na SME, tak i v průběhu měření výkonu na válcové zkušebně pod zátěží.
Měření emisí standardním normovaným způsobem jako na SME před a po úpravě je v ceně každé úpravy. Tímto ověříme bezproblémové splnění emisí při STK+ME.
Nabízíme možnost ladění motoru online. Jako jediní v ČR ladíme za pomoci speciálního vybavení benzínové motory s jednotkami BOSCH ME3, ME5, ME7, Siemens a další v reálném čase, kdy můžeme sledovat a měnit parametry v řídící jednotce za chodu motoru. Tento způsob výrazně zvyšuje úroveň kvality a preciznost úpravy. Online ladění samozřejmě také provádíme u naftových motorů s jednotkami MSA12, MSA15 a EDC15. Do Vaší řídící jednotky se poté nahrává až finálně naladěný program.
K základní úpravě máte možnost využít výhod online ladění za příplatek 2.000 Kč.
Produkt My Personal Flasher Droid Vám umožní úpravu Vašeho vozu na dálku bez nutnosti návštěvy u nás. V paměti může být až 5 modifikací řídící jednotky. Na dálku lze provést základní i individuální úpravu Vašeho vozu. Oproti jiným nabízeným na trhu neobsahuje žádné univerzální úpravy, ale budeme upravovat obsah vyčtený z řídící jednotky Vašeho vozu a tím dodržet naší filozofii úpravy konkrétní jednotky a tím zajistit plnou kompatibilitu úpravy a správnou funkci. Zařízení Vám umožňuje i provedení diagnostiky řídící jednotky kdykoliv budete potřebovat. Také je možné kdykoliv nahrát originální obsah (např. před návštěvou servisu) a poté zpět úpravu.
Spalovacím procesem i jen průchodem paliva do motoru dochází k usazování karbonu a jiných prvků. Tím dochází ke snížení výkonu motoru, horšímu nebo špatnému chodu a startů a v neposlední řadě také zvýšení spotřeby paliva. Řešení? Máme! Provedeme odborné vyčištění palivového a sacího systému pomocí přístrojů a přípravků BG. Výsledek je znát ihned po provedení čištění.
Při zvýšení výkonu motoru je nutné také zvýšení výkonu brzdového systému. Sériové brzdy většinou rychle vadnou a při zvýšení výkonu je jejich brzdný účinek nedostatečný. V nabídce máme 2 typy kotoučů které se instalují na stávající brzdový systém. BREMBO MAX je lepší náhrada sériového kotouče, BREMBO SPORT je již určen pro plné sportovní využití. Cena je za sadu 2ks kotoučů na přední nápravu.
cena BREMBO MAX:
4 790 Kč
cena BREMBO SPORT:
9 290 Kč
VÝMĚNA VZDUCHOVÉHO FILTRU ZA SPORTOVNÍ
Mezi další možnosti zvýšení výkonu a snížení spotřeby patří výměna vzduchového filtru za sportovní bavlněnou vložku nebo kit sání K&N. Bavlněný filtr se nemění, ale "pere" při výměně rozvodů speciální čistící sadou. Záruka výrobce na životnost filtru je 1 000 000 km.
cena bavlněné vložky:
2 290 Kč
cena kompletního kitu sání:
4 690 Kč
Informace o rozsahu poskytovaných služeb na pobočkách
Beroun - centrála
- zde poskytujeme veškeré služby uvedené na našem webu
- individuální ladění benzínových i naftových motorů
- přestavby motorů a automobilů
- autoservis, opravy motorů
- úpravy a ladění motocyklů
- měření výkonu automobilů
- měření výkonu motocyklů
- měření výkonu je v ceně úpravy (není-li uvedeno jinak)
- měření emisí je v ceně úpravy (není-li uvedeno jinak)
- dekarbonizace motoru automobilů i motocyklů
*) U jednotek EDC17 / MED17 a dalších s Tricore procesorem a jednotek, kde je nutné pájet, je cena 990 Kč.