Tuto sekci průběžně doplňujeme. V případě, že není Váš vůz uveden, neznamená to že jej neumíme upravit. V tomto případě vyplňte nezávazný poptávkový formulář umístěn níže a my Vás budeme s možnostmi úprav v co nejkratší době kontaktovat.
Uvedené výkony jsou pro základní optimalizovanou úpravu odladěnou a změřenou na motorové brzdě a testovanou zátěžovým testem na zjištění vlivu na životnost motoru (jak ladíme). V případě individuální úpravy je nárůst vyšší nebo nižší dle konkrétního nastavení parametrů, požadavků zákazníka a možností motoru. Grafy výkonu u jednotlivých vozidel a motorizací jsou reálné z provedených měření, nejedná se o zavádějící počítačovou grafikou vytvořené grafy s nereálným průběhem, které naleznete u mnoha "úpravců".
• modifikace dat v řídící jednotce • diagnostika vozu před a po úpravě • měření výkonu před a po úpravě • měření emisí před a po úpravě • logování a analýza dat • případné korekce a přeměření výkonu • záloha původního sw řídící jednotky u nás • ZDARMA vrácení původního sw do řídící jednotky*
ÚPRAVA INDIVIDUAL OBSAHUJE
• ladění pro jiné komponenty než sériové (turbo, vstřikovače) • tato varianta obsahuje vše jako varianta standard • ladění probíhá na válcové zkušebně • po celou dobu monitorujeme důležité provozní veličiny
• chcete-li ze svého motoru dostat maximum, zvolte tuto variantu • vozidlo již nemusí plnit emisní limity • pro konkrétní možnosti u Vašeho vozu nás kontaktujte
doba úpravy: 1-4 hodiny
doba úpravy: 2-5 hodin
DALŠÍ UŽITEČNÉ INFORMACE
• úprava splňuje emisní limity • úprava je bezpečná pro motor • bez potíží absolvujete STK + ME
Další informace:
• možnost odstranění omezovače rychlosti
OPROTI NABÍDKÁM JINÝCH "ÚPRAVCŮ" NENÍ V CENĚ ŽÁDNÉ ČIŠTĚNÍ MĚŘIČE HMOTNOSTI - VÁHY VZDUCHU, NEBOŤ TENTO ÚKON JE NESMYSLNÝ A VÝSLEDKEM JE MECHANICKÉ POŠKOZENÍ VÁHY VZDUCHU. VÁHU VZDUCHU ČISTIT NELZE, V PŘÍPADĚ ŠPATNÉ FUNKCE SE MĚNÍ ZA NOVOU NEBO JI LZE V ŘÍDÍCÍ JEDNOTCE VYPNOUT.
TECHNICKÉ ÚDAJE O AUTOMOBILU
Uspořádání válců
L4 - řadový čtyřválec
Zdvihový objem
1991 cm3
Pohon
přední hnaná náprava
Převodovka
manuální, 6 rychlostí
Pohotovostní hmotnost
1 671 kg
Celková dovolená hmotnost
2 170 kg
Emise CO
167 g/km
MĚŘENÍ EMISÍ
U vozidel při úpravě provádíme měření emisí - jsme vybaveni pro měření benzínových i naftových motorů. Používáme zařízení českého výrobce ATAL AT500 a ATAL AT600. Také nabízíme měření emisí pro ověření správné funkce motoru a plnění emisních limitů před návštěvou STK.
Emise měříme jak standardním normovaným způsobem jako na SME, tak i v průběhu měření výkonu na válcové zkušebně pod zátěží.
Měření emisí standardním normovaným způsobem jako na SME před a po úpravě je v ceně každé úpravy. Tímto ověříme bezproblémové splnění emisí při STK+ME.
Produkt My Personal Flasher Droid Vám umožní úpravu Vašeho vozu na dálku bez nutnosti návštěvy u nás. V paměti může být až 5 modifikací řídící jednotky. Na dálku lze provést základní i individuální úpravu Vašeho vozu. Oproti jiným nabízeným na trhu neobsahuje žádné univerzální úpravy, ale budeme upravovat obsah vyčtený z řídící jednotky Vašeho vozu a tím dodržet naší filozofii úpravy konkrétní jednotky a tím zajistit plnou kompatibilitu úpravy a správnou funkci. Zařízení Vám umožňuje i provedení diagnostiky řídící jednotky kdykoliv budete potřebovat. Také je možné kdykoliv nahrát originální obsah (např. před návštěvou servisu) a poté zpět úpravu.
Spalovacím procesem i jen průchodem paliva do motoru dochází k usazování karbonu a jiných prvků. Tím dochází ke snížení výkonu motoru, horšímu nebo špatnému chodu a startů a v neposlední řadě také zvýšení spotřeby paliva. Řešení? Máme! Provedeme odborné vyčištění palivového a sacího systému pomocí přístrojů a přípravků BG. Výsledek je znát ihned po provedení čištění.
Informace o rozsahu poskytovaných služeb na pobočkách
Beroun - centrála
- zde poskytujeme veškeré služby uvedené na našem webu
- individuální ladění benzínových i naftových motorů
- přestavby motorů a automobilů
- autoservis, opravy motorů
- úpravy a ladění motocyklů
- měření výkonu automobilů
- měření výkonu motocyklů
- měření výkonu je v ceně úpravy (není-li uvedeno jinak)
- měření emisí je v ceně úpravy (není-li uvedeno jinak)
- dekarbonizace motoru automobilů i motocyklů
*) U jednotek EDC17 / MED17 a dalších s Tricore procesorem a jednotek, kde je nutné pájet, je cena 990 Kč.