OKRUHOVÝ SPECIÁL :

Audi TT Quattro 1.8T s výkonem 480HP

KAIPAN :

motory 1.8T

VW GOLF III :

1.8T s výkonem 400HP

KOMPLETNÍ STAVBA :

1.8T s odolností přes 700HP
Kontakt
centrála Beroun
Plzeňská 28
Králův Dvůr u Berouna

Informační linka a
objednávky
605 190 113

info@tpower.cz
Novinky e-mailem

  

  

Počítadla

NOVINKY A ČLÁNKY

Zde naleznete novinky a články z našeho světa, tedy světa automobilů. Pokud chcete být informováni e-mailem o všech novinkách a nových článcích, přihlašte se k odběru novinek ve formuláři na konci stránky.


Zpět na seznam článků

 Špatně provedené odstranění filtru pevných částic
Špatně provedené odstranění filtru pevných částic
Vzhledem k tomu, že se poslední dobou zase množí případy, kdy se mnozí z Vás i přes mnohá varování rozhodnete ušetřit a necháte si provést odborný zásah neodborně, ale za super cenu, vznikl tento článek. Je to již 3. případ stejného vozu z této firmy za velice krátkou dobu a jeden email zveřejňujeme jako varováni pro ostatní. Snad se konečně poučíte že v autech neplatí že levné věci znamenají kvalitu. Kvalita přímo klesá s cenou.

Dobrý den. Mám dotaz ohledně odstranění DPF filtru. DPF jsem si již nechal odstranit firmou http://www.profixxxx.cz/ ale s výsledkem nejsem příliš spokojen, s jednáním asi manažera p. Dxxx Xxxx už vůbec ne,tak bych se Vás rád zeptal, zda je po odstranění DPF normální, že se zvedne hladina hluku na volnoběh (ihned po nastartování) na stejnou úroveň jako byla při již dříve spuštěné regeneraci (klasický hluboký zvuk jako při regeneraci). Tato věc mě docela trápí, p. Xxxx mi pouze řekl, že DPF slouží i jako tlumič, tím pádem bude i hluk motoru větší. Navíc mi řekl, že jsem se rozhodl "odrbávat" sám, že je to neautorizovaný zásah a že jsem si měl DPF koupit nový za 40tis když se mi to nelíbí. Je to tedy skutečně tak? Velikou zajímavostí totiž je, že když jsem si od nich vůz přebíral po "prvním" odstranění DPF, auto se chovalo zcela normálně, žádný hluk, žádný vyšší výkon a až po 2 týdnech, kdy auto přestalo jet / bylo v nouzáku s hlášením chyb ohledně DPF, tak prý našli chy bu v SW a ten následně přeprogramovali. Auto nyní jede znatelně lépe, spíš až moc. na 1 a 2 rychl.st má takovou sílu, až jdou cítit silné vibrace z kardanu, což se mi nelíbí, 3 a více už vibrace nejsou, a táhne lépe už i při 1800ot (původně 2000ot) a v obou servisech kde jsem byl, mi řekli, že je auto na 100% nachipované, což jaksi celkem nechápu. Napadá vás prosím něco, co mi mohli autě podělat ? Děkuji. Jedná se o XXXX.

---

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Zveřejnit by to asi chtělo jelikož si zástupce Brněnské pobočky p. Xxxx hraje na profesionála a dle něj údajně po všech (z okolí) opravují oni, nemají konkurenci a pak mi sám napíše, že jsem se rozhodl odrbávat a podvádět místo toho si nechat DPF v autorizovaném servisu, tímto mě opravdu dostal:) Bohužel mi nebyl schopný odpovědět proč je auto nachipované a má vyšší hluk na volnoběh (opravdu znatelný) a proč se chovalo při první úpravě jinak. Bohužel to nebyly stovky co jsem jim za to zaplatil, takže bych rád kdyby to dali do kupy oni. Vyhodit jen 7000 mi příjde dost. Jen bych potřeboval znát nějaké technické informace s kterými na něj agrumentovat. Přeci jen hluk v XXXX které kdysi stálo přes 1.5mil jako v nějaké starém Opelu není moc na místě. A navíc pokud nebudou mít už můj originál SW tak by bylo jaké řešení?

Typ vozu byl záměrně smazán a jméno firmy i dotyčného také.

Řešení to samozřejmě má, vozidlo nadměrný hluk po správném odstranění nevydává a součást odstranění chiptuning není a dotyčný by samozřejmě odpověď na otázku proč je chipované znát měl.

Lidi už přestaňte šetřit na nesprávných místech a svěřte odborné zásahy odborníkům a ne jen lákačům na ultra nízké ceny. Rozvody si také nenecháte udělat od kamaráda knihovníka, který o tom nic neví, ale četl to v knížce ...

Další informace a ceny naleznete zde: http://www.tdichip.cz/odstraneni_dpf_fap
  Publikováno: 28.03.2013
 


 Další články
Příprava Audi TT na závodní sezónu 2013
Příprava Audi TT na závodní sezónu 2013
Jak probíhá ONLINE ladění motoru
Jak probíhá ONLINE ladění motoru
Ladění K1 Attack s motorem 2.7 BITURBO
Ladění K1 Attack s motorem 2.7 BITURBO



Nenechte si ujít žádnou novinku! Přihlašte se k odběru novinek a my Vás budeme vždy informovat že se něco děje :)


Novinky e-mailem

e-mail:

certifikace ISO 9001