OKRUHOVÝ SPECIÁL :

Audi TT Quattro 1.8T s výkonem 480HP

KAIPAN :

motory 1.8T

VW GOLF III :

1.8T s výkonem 400HP

KOMPLETNÍ STAVBA :

1.8T s odolností přes 700HP
Kontakt
centrála Beroun
Plzeňská 28
Králův Dvůr u Berouna

Informační linka a
objednávky
605 190 113

info@tpower.cz
Novinky e-mailem

  

  

Počítadla

NOVINKY A ČLÁNKY

Zde naleznete novinky a články z našeho světa, tedy světa automobilů. Pokud chcete být informováni e-mailem o všech novinkách a nových článcích, přihlašte se k odběru novinek ve formuláři na konci stránky.


Zpět na seznam článků

 Možnosti úprav motorů 1.8T
Možnosti úprav motorů 1.8T
Stále častěji dostáváme dotazy ohledně možností úprav motorů AUDI / SEAT / ŠKODA / VW 1.8T, ať už jen úpravou sw řídící jednotky, tak i pokročilejších úprav, tj. výměnou turba či dalších komponent a rozhodli jsme se v tom udělat trochu jasněji.

Možnosti úprav motorů 1.8T


ÚPRAVA SW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Úpravou sw řídící jednotky docílíme zvýšení výkonu v rámci možností stávájící sériové konfigurace. Výkon dosažený touto úpravou je bezpečný, dlouhodobě odzkoušený a není důvod k obavám o cokoliv, samozřejmě opět, pokud se k motoru správně chováme a pravidelně měníme olej.

VÝMĚNA TURBODMYCHADLA + VSTŘIKŮ + INTERCOOLER + PALIVOVÉ ČERPADLO
Další možností navýšení výkonu je výměna turbodmychadla za K04, osazení větších vstřiků, montáž odpovídajícího intercooleru a výměna dost často opomíjené palivové pumpy, což je v tomto případě ještě finančně rentabilní úprava vzhledem k výslednému výkonu.

Touto úpravou jsme schopni dosáhnout stabilních 280-300HP s dobrým průběhem pro každodenní ježdění, ovšem zde záleží na stavu konkrétního motoru a vzhledem ke stáří a stavu většiny z nich doporučujeme provedení alespoň malé GO motoru.

Sériová spojka je již samozřejmě na hranici a doporučujeme osazení spojkové sady pro vyšší výkon.

KOMPLETNÍ PŘESTAVBA
Nejvyšší (a také nejdražší) možností je kompletní přestavba motoru, tedy použití kovaných dílů (ojnice, písty, klika) a velkého turbodmychadla (Garrett, Precision, ..). Při takovéto úpravě lze dosáhnout na výkony 500HP a více. Výsledný výkon je víceméně limitován pouze peněženkou majitele.


AEB / AGU (110kW)


ÚPRAVA SW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Úpravou sw řídící jednotky dokážeme z tohoto motoru získat cca 140kW, samozřejmě za předpokladu dobrého stavu motoru, turbodmychadla i dalších součástí. Tento výkon je bezpečný, dlouhodobě odzkoušený a není důvod k obavám o cokoliv, samozřejmě opět, pokud se k motoru správně chováme a pravidelně měníme olej.

Tyto motory jsou ovládané řídící jednotkou, ve které je nutné pájet a rozhodně to není na překážku a není nutná výměna elektroinstalace a řídící jednotky za "flashovatelnou" jak se mnozí dotazujete.

VÝMĚNA TURBODMYCHADLA + VSTŘIKŮ + INTERCOOLER + PALIVOVÉ ČERPADLO
Další možností navýšení výkonu je výměna turbodmychadla za K04, osazení větších vstřiků, montáž odpovídajícího intercooleru a výměna dost často opomíjené palivové pumpy, což je v tomto případě ještě finančně rentabilní úprava vzhledem k výslednému výkonu.

Touto úpravou jsme schopni dosáhnout stabilních 280-300HP s dobrým průběhem pro každodenní ježdění, ovšem zde záleží na stavu konkrétního motoru a vzhledem ke stáří a stavu většiny z nich doporučujeme provedení alespoň malé GO motoru.

Sériová spojka je již samozřejmě na hranici a doporučujeme osazení spojkové sady pro vyšší výkon.

KOMPLETNÍ PŘESTAVBA
Nejvyšší (a také nejdražší) možností je kompletní přestavba motoru, tedy použití kovaných dílů (ojnice, písty, klika) a velkého turbodmychadla (Garrett, Precision, ..). Při takovéto úpravě lze dosáhnout na výkony 500HP a více. Výsledný výkon je víceméně limitován pouze peněženkou majitele.


AUM (110kW)


ÚPRAVA SW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Úpravou sw řídící jednotky dokážeme z tohoto motoru získat cca 169kW (v případě, že je motor osazen turbodmychadlem K03s - některé bohužel nejsou a pak je možné dosáhnout jen 140kW), samozřejmě za předpokladu dobrého stavu motoru, turbodmychadla i dalších součástí. Tento výkon je bezpečný, dlouhodobě odzkoušený a není důvod k obavám o cokoliv, samozřejmě opět, pokud se k motoru správně chováme a pravidelně měníme olej.

VÝMĚNA TURBODMYCHADLA + VSTŘIKŮ + INTERCOOLER + PALIVOVÉ ČERPADLO
Další možností navýšení výkonu je výměna turbodmychadla za K04, osazení větších vstřiků, montáž odpovídajícího intercooleru a výměna dost často opomíjené palivové pumpy, což je v tomto případě ještě finančně rentabilní úprava vzhledem k výslednému výkonu.

Touto úpravou jsme schopni dosáhnout stabilních 280-300HP s dobrým průběhem pro každodenní ježdění, ovšem zde záleží na stavu konkrétního motoru a vzhledem ke stáří a stavu většiny z nich doporučujeme provedení alespoň malé GO motoru.

Sériová spojka je již samozřejmě na hranici, zde ovšem ještě s malou rezervou a pokud je v dobrém stavu, měla by tento výkon bez potíží přenést. Každopádně i tak doporučujeme osazení spojkové sady pro vyšší výkon.

KOMPLETNÍ PŘESTAVBA
Nejvyšší (a také nejdražší) možností je kompletní přestavba motoru, tedy použití kovaných dílů (ojnice, písty, klika) a velkého turbodmychadla (Garrett, Precision, ..). Při takovéto úpravě lze dosáhnout na výkony 500HP a více. Výsledný výkon je víceméně limitován pouze peněženkou majitele.


AJQ / APP / ARY / AUQ (132kW)


ÚPRAVA SW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Úpravou sw řídící jednotky dokážeme z tohoto motoru získat cca 169kW, samozřejmě za předpokladu dobrého stavu motoru, turbodmychadla i dalších součástí. Tento výkon je bezpečný, dlouhodobě odzkoušený a není důvod k obavám o cokoliv, samozřejmě opět, pokud se k motoru správně chováme a pravidelně měníme olej.

VÝMĚNA TURBODMYCHADLA + VSTŘIKŮ + INTERCOOLER + PALIVOVÉ ČERPADLO
Další možností navýšení výkonu je výměna turbodmychadla za K04, osazení větších vstřiků, montáž odpovídajícího intercooleru a výměna dost často opomíjené palivové pumpy, což je v tomto případě ještě finančně rentabilní úprava vzhledem k výslednému výkonu.

Touto úpravou jsme schopni dosáhnout stabilních 280-300HP s dobrým průběhem pro každodenní ježdění, ovšem zde záleží na stavu konkrétního motoru a vzhledem ke stáří a stavu většiny z nich doporučujeme provedení alespoň malé GO motoru.

Sériová spojka je již samozřejmě na hranici, zde ovšem ještě s malou rezervou a pokud je v dobrém stavu, měla by tento výkon bez potíží přenést. Každopádně i tak doporučujeme osazení spojkové sady pro vyšší výkon.

KOMPLETNÍ PŘESTAVBA
Nejvyšší (a také nejdražší) možností je kompletní přestavba motoru, tedy použití kovaných dílů (ojnice, písty, klika) a velkého turbodmychadla (Garrett, Precision, ..). Při takovéto úpravě lze dosáhnout na výkony 500HP a více. Výsledný výkon je víceméně limitován pouze peněženkou majitele.


AMK / APX / BAM (154kW / 165kW)


ÚPRAVA SW ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY
Úpravou sw řídící jednotky dokážeme z tohoto motoru získat cca 195kW (ikdyž je tento motor již osazen turbodmychadlem K04, ale jsou zde limitem vstřikovače), samozřejmě za předpokladu dobrého stavu motoru, turbodmychadla i dalších součástí. Tento výkon je bezpečný, dlouhodobě odzkoušený a není důvod k obavám o cokoliv, samozřejmě opět, pokud se k motoru správně chováme a pravidelně měníme olej.

VÝMĚNA VSTŘIKŮ + PALIVOVÉ ČERPADLO
Další možností navýšení výkonu je osazení větších vstřiků a výměna dost často opomíjené palivové pumpy, což je v tomto případě finančně velice rentabilní úprava vzhledem k výslednému výkonu.

Touto úpravou jsme schopni dosáhnout stabilních 290-300HP s dobrým průběhem pro každodenní ježdění, ovšem i zde záleží na stavu konkrétního motoru i přesto, že je motor vybaven pevnějšími ojnicemi již z výroby, ale stáří udělá své, takže dle konkrétního stavu i zde doporučujeme provedení alespoň malé GO motoru.

Sériová spojka tento výkon bez problémů přenese, pouze v případě jejího špatného stavu doporučujeme osazení spojkové sady pro vyšší výkon.

KOMPLETNÍ PŘESTAVBA
Nejvyšší (a také nejdražší) možností je kompletní přestavba motoru, tedy použití kovaných dílů (ojnice, písty, klika) a velkého turbodmychadla (Garrett, Precision, ..). Při takovéto úpravě lze dosáhnout na výkony 500HP a více. Výsledný výkon je víceméně limitován pouze peněženkou majitele.


Tento článek bude průběžně doplňován o konkrétní možnosti, případně díly a také na základě Vašich dalších dotazů.

  Publikováno: 25.06.2019
 


 Další články
Příběh obyčejného šílenství - přestavba Seat Toledo 1.2 TSI na 700HP
Příběh obyčejného šílenství - přestavba Seat Toledo 1.2 TSI na 700HP
Autosalon Ženeva 2013
Autosalon Ženeva 2013
Přestavba VW Vento 1.9TDI VP
Přestavba VW Vento 1.9TDI VP



Nenechte si ujít žádnou novinku! Přihlašte se k odběru novinek a my Vás budeme vždy informovat že se něco děje :)


Novinky e-mailem

e-mail:

certifikace ISO 9001