A je to tu zase, sezóna nám pomalu začíná a my opět na poslední chvíli připravujeme auto na první závod. Zde naleznete fotky a informace o přípravě.
Po loňském neúspěchu již nebyl na dostavbu auta čas a tak jsme se dočkali až letos.
Turbodmychadlo jsme použili GT2871R s potenciálem 475HP, má o něco větší kompresorové kolo oproti předešlému. Dále máme připravené sání Integrated engineering, palivovou lištu Integrated engineering a v neposlední řadě přidáme vstřikování vody do sání (uvidime podle EGT).
V těchto dnech pracujeme na výfukovém systému a montáži turbodmychadla.
Připravujeme také nutné přídavné budíky s potřebnými provozními informacemi - tlak turba, teplota výfukových plynů, tlak a teplota oleje, širokopásmová lambda sonda s datalogerem ...
Průběžně budeme přidávat fotky a informace.
25.3.2014
Turbo je na svém místě, zapojená voda, olej, downpipe.
27.3.2014
Dnes úspěšně nastartováno. Ještě zbývá připojit všechna přídavná čidla a budíčky.
1.4.2014
Přídavné budíky zapojené a funkční. Výfuk máme kompletní.
1.4.2014
Probíhají dodělávky drobností a konečně jsme namontovali sací svody a palivovou lištu Integrated Engineering.
2.4.2014
Jsme komplet, už jen drobnosti.
Fotky z večerního testování.
4.4.2014
Na okruh jedeme s výkonem 383HP a 450Nm. Po zajetí a podle toho jak vše bude fungovat půjdeme s výkonem nahoru.
Video z brzdy naleznete zde:
Youtube
5.4.2014
Tréninky jsou před námi, vše v pořádku a jsme nedočkaví. První kola na zahřátí a seznámení se s chováním auta. Podvozek fungoval, motor poslouchal, vše vypadalo dobře a už jsme se připravovali jet na 100%. Při dalších kolech ale občas zazlobilo plnění turba a v posledním kole tréninku svou funkci vzdalo úplně. Po návratu na dílnu bylo hned jasno, turbo si škrtlo o stěnu komory a zastavilo. Už je na cestě GTX3076R - potenciál 640HP.
Video z okruhu naleznete zde:
Youtube
15.4.2014
Turbo GTX3076R dorazilo, ještě čekáme pár dílů a zase vše poskládáme.
Tak šel čas - GT2871R 5015S, GT2871R 5002S, GTX3076R.
3.5.2014
Nové svody s vývodem na externí wastegate.
Svody jsou na místě a turbo sedí kde má.
4.5.2014
Downpipe z nerezové oceli.
Poslední pohled turba venku a do auta s ním.
15.5.2014
Máme nastartováno.
Video naleznete zde:
Youtube
16.5.2014
Ladění s výsledkem 480HP a 530Nm.
Video z ladění naleznete zde:
Youtube
Video launch control naleznete zde:
Youtube
Děkujeme tímto za podporu našim partnerům
tlapnet
UNIAUTO
PIPNI.CZ
AUTOKELLY
Odkazy na použité komponenty
ARP hlavové šrouby
ARP šroub na klikovou hřídel
ARP šroub na vačkovou hřídel
Kované ojnice IE 144x20
Kované písty JE 1.8T 20V 81mm 8.5:1
Nastavitelná vačková řemenice IE 1.8T 06A
Výfukové ventily Supertech
Sání Integrated Engineering 1.8T pro příčné motory
Thermotěsnění Integrated Engineering 1.8T
Palivová lišta Integrated Engineering 1.8T 20V
Palivová pumpa Bosch 044 300l/h
Spojková sada s pevným setrvačníkem VALEO 1.8T 240mm
XYZ racing 330x32 6 pístů - street - brzdy
XYZ racing SuperSport - plně stavitelný podvozek