Ladění závodního speciálu Škoda Fabia s motorem 1.8T 154kW s turbodmychadlem K04. Vstřikovače jsou použité Siemens Deka IV 630cc.
Výsledkem je 315HP (235kW) a 440Nm, což je víceméně maximum toho, co ještě toto turbo dokáže za optimálních podmínek nafoukat s rozumnou životností. ..
Chiptuning Mercedes-Benz ML (W166) - 350 CDI s výsledkem 307HP (226kW) a 662Nm. Ve vozidle byla namontovaná přídavná jednotka Brabus, kterou jsme demontovali a upravili přímo řídící jednotku motoru a výsledkem je zvýšení výkonu a kroutícího momentu v celém rozsahu. ..
Úprava Ferrari 599 GTB 6.0 V12 s výsledkem 652HP (478kW) a 619Nm. I přes relativně malý číselný nárůst je rozdíl obrovský a na grafu průběhu je vidět nárůst výkonu v nízkých otáčkách. Rozdíl při jízdě na silnici je citelný - výkon je nyní plynule dávkovatelný a motor již není tak neurvalý. Na sériové nastavení nebylo možné se plynule rozjet z místa, případně plynule popojíždět, motor byl nevypočitatelný a řazení také nebylo úplně plynulé jak by každý od tohoto vozu očekával. Nyní je jízda s tímt ..
Ladění BMW E46 M3 s náporovým sáním. Z důvodu nemožnosti montáže měřiče hmotnosti vzduchu do sání byla řídící jednotka přepnuta do módu alpha-n, kdy je dávkování paliva řízeno čistě pedálem plynu bez dalších zásahů a korekcí a reakce na sešlápnutí pedálu plynu je tedy okamžitá.
Výsledný výkon je 350HP (261kW) a 364Nm s krásným průběhem.
Dále jsme nastavili paměť tlačítka sport, aktivovali "shift light" - ukazatel řazení, který není ve verzi s manuální převodovkou od ..
Ladění KTM X-BOW s turbodmychadlem K04 s výsledkem 278kW (372HP) a 583Nm.
Vysoký výkon v kombinaci s nízkou váhou z tohoto "vozidla" vytváří velice ultimativní nástroj na okruhy a ještě lze říci, že je výkon přenesitelný na silnici a lze jej využít. ..
Úprava Triumph Rocket III Roadster s výsledkem 92,46kW a 179,70Nm za zadním kole. Nárůst výkonu je "jen" 0,63kW ale kroutícího momentu monstrózních 26,49Nm na zadním kole!
Při úpravě jsme odstranili omezovače na jednotlivé rychlostní stupně a posunuli omezovač rychlosti z nepochopitelně nízké hodnoty 200 km/h na 270km/h a je tedy možné využít plný potenciál motoru. ..
Individuální ladění VW Golf V GTI 2.0 TFSI - 147kW s výsledkem 204kW (273HP) a 428Nm. Zákazník měl od nás úpravu stage I., ale jak to bývá, s jídlem roste chuť a tak jsme šli dál :)
Proběhlo také přeprogramování převodovky DSG, kdy jsme změnili nastavené otáčky funkce launch control ke spokojenosti zákazníka. ..
Chiptuning VW Golf V GTI 2.0 TSI 169kW DSG - stage I. s výsledkem 234kW (313HP) a 469Nm.
V rámci úpravy byla také přeprogramována převodovka DSG pro rychlejší řazení a také pro umožnění přenosu zvýšeného kroutícího momentu, neboť v sérii je přenos síly limitován hodnotou 350Nm. ..
Chiptuning VW Caddy II 2.0 TDI CR - 75kW stage I. s výsledkem 130kW (174HP) a 397Nm.
Po úpravě se motor chová podstatně lépe a rozdíl v chování motoru je více než obrovský a nárůst značný už při rozjezdu. Samozřejmě je zachovaná použitelnost vozu při normální jízdě.
V sérii je cítit že je motor dost "uškrcený" a vytočit motor nad 3.000 ot./min. byl nadlidský úkol.
Nyní má motor odezvu, jakou od toho motoru každý očekává a ochotně se vytáčí až k omezovač ..
Ladění VW Golf IV 1.8T s hybridním turbodmychadlem s výsledkem 277kW (371HP) a 452Nm. Jedná se o závodní speciál, kde jsme použili závodní jednotku K-DATA, kterou u nás můžete zakoupit. ..
Úprava vozidla Hummer H3 s motorem 3.5 I5 - vozidlo má namontovaný kit sání, jiný výfuk a 22 palcová kola, tato kombinace způsobovala chyby v řídící jednotce motoru a nouzový režim, kdy nebyla s vozidlem možná jízda a maximální možnou rychlost 130km/h.
Po přemapování na změněné komponenty, doladění a posunutí omezovače rychlosti již vozidlo funguje jak má a maximální dosažená rychlost při testování byla 160km/h. ..
Ladění Chevrolet Camaro SS 6.2 V8 LS3 s kompresorem EATON. Kompresorový kit byl dodán vč. sw řídící jednotky - naměřeno 394kW (528HP) a 702Nm, nicméně po doladění nedostatků univerzálního sw bylo dosaženo 404kW (542HP) a 742Nm. ..
Chiptuning VW Golf VI GTI 2.0 TSI 155kw s výsledkem 193kW (258HP) a 401Nm. Ve vozidle již byla úprava, se kterou nebylo moc živé, i přes "hezké" hodnoty. ..
Ladění BMW M235i 240kW s výsledkem 292kW (391HP) a 577Nm. Ve vozidle je namontováno přímé sání, výfuk se sportovním katalyzátorem, odolnější blow-off ventil.
Maximální rychlost byla naměřena dle GPS 298km/h, víc už to prostě nejede ;) ..
Proběhlo finální doladění Škoda Octavia RS 1.8T 132kW s turbodmychadlem K04-023, vstřikovači Siemens DEKA IV 630cc s výsledkem 226kW (303HP) a 480Nm. ..
Chiptuning Ford Focus 2.0 TDCi 100kW s výsledkem 135kW (181HP) a 436Nm. Zákazník odstranil filtr pevných čístic, proto byl v rámci úpravy vypnut i v řídící jednotce. ..
Ladění Alfa Romeo GT 3.2 V6 - 176kW na 206kW (276HP) a 330Nm z původních 178kW a 285Nm.
Při úpravě byla vypnuta kontrola katalyzátorů a funkce zadních lambdasond, takže je možné jejich mechanické odstranění. Dále jsou použité větší vstřikovače a karbonové sání. ..
Ladění Lotus Elise s motorem 1.8 o výkonu 192HP. Cílem ladění bylo zlepšení průběhu výkonu a odstranění výkonové mezery při otočení vačky. Otočení vačky bylo posunuté do 5400 ot. místo původních 6000 ot. Výsledkem je hladký průběh s konstantním tahem motoru bez vynechání. ..
Chiptuning Mercedes Benz C 220CDI (W204) 125kW na 143kW (191HP) a 460Nm. Vozidlo je vybaveno řídící jednotkou DELPHI a vzhledem k počtu najetých km jsme se při úpravě drželi nižšího nárůstu výkonu. ..
Úprava VW Golf III 1.9TDI 66kW 4x4 s hybridním turbodmychadlem. Při úpravě byl namontován účinější intercooler (FMIC) a trysky FB a výsledný výkon 124kW (167HP) a 363Nm vzhledem k zachování sériové spojky. ..
Dlouho ležící projekt byl znovu obnoven, nyní je auto přestavěné na rally. Při použití na sprintech jsme měli naladěno 302HP a 603Nm, po provedeném ladění na rally máme výsledek 203kW (272HP) a 563Nm. ..
Ladění VW Golf V GTI 2.0TSI 169kW EDITION 30 s převodovkou DSG a výsledkem 239kW (320HP) a 438Nm.
Pro správnou funkci převodovky, zejména přenos výsledné síly a řazení ve správných otáčkach je nutná i úprava řídící jednotky převodovky. Po úpravě převodovka řadí výrazně rychleji a je využité celé spektrum otáček motoru. ..
Chiptuning Škoda Fabia II 1.6 TDI CR 77kW s výsledkem 95kW (127HP) a 315Nm.
Řídící jednotka již byla upravena, nicméně po této úpravě nebylo dosaženo udávaných hodnot a při zátěži byl výkon motoru omezován díky překročení limitu teploty výfukových plynů (EGT) vlivem špatné úpravy, některé důležité mapy zůstaly nezměněné a zároveň byl nastavený nesmyslně vysoký požadavek na plnící tlak. Po naší úpravě má motor výkon až do omezovače otáček a dosažené hodnoty i průběh je velice příje ..
Chiptuning Škoda Fabia RS 1.9TDI 96kW s výsledkem 120kW (163HP) a 409Nm.
Naší vyhlášené akce se zůčastnilo vozidlo upravené společností P......c. Po provedeném měření byl překvapením naprosto otřesný průběh, který nepotřebuje komentář a podívejte se sami. Po analýze provedené úpravy bylo zjištěno, že byly ve všech mapách nárůsty 5, 10 a někde i 40% - asi dle momentální chuti. Tento způsob úpravy je poněkud nešťastný, ten kdo úpravu prováděl naprosto ignoroval hodnoty a jen cosi pr ..
Chiptuning Mercedes Benz E 280 CDI (W211) 140kW s výsledkem 174kW (233HP) a 524Nm.
Naší vyhlášené akce se zůčastnilo vozidlo upravené společností P......c. Po provedeném měření se hodnoty od deklarovaných lišily o 10HP a 9Nm, nicméně po analýze provedené úpravy bylo zjištěno, že byly ve všech mapách nárůsty 5, 10 a někde i 20% - asi dle momentální chuti. Tento způsob úpravy je špatně, ten kdo úpravu prováděl naprosto ignoroval hodnoty a jen cosi přidával a evidentně ani nevěděl co ..
Přestavba Audi S6 5.2 FSI V10 na E85 přeprogramováním řídících jednotek motoru.
Při přestavbě je upraven i předstih pro použití tohoto paliva, což je obrovskou výhodou oproti přestavbovým krabičkám, které nastavení předstihu vůbec neumožňují.
Po přestavbě je možné tankovat pouze palivo E85. ..
Chiptuning Škoda Octavia III RS 2.0 TDI CR 135kW s výsledkem 172kW (231HP) a 504Nm.
Vozidlo je vybaveno nejnovější generací řídících jednotek BOSCH EDC17C64, které byly donedávna pro úpravy zablokované. Tuto jednotku umíme upravit přes diagnostickou zásuvku. ..
Chiptuning Škoda Octavia III RS 2.0 TDI CR 135kW s výsledkem 173kW (232HP) a 505Nm.
Vozidlo je vybaveno nejnovější generací řídících jednotek BOSCH EDC17C64, které byly donedávna pro úpravy zablokované. Tuto jednotku umíme upravit přes diagnostickou zásuvku. ..
Odstranění DPF u vozidla Audi A6 2.7 TDI V6. Vozidlo je vybaveno nejnovější generací řídící jednotky EDC17 a po vypnutí již kontrolka motoru nesvítí, neprovádí se nouzová regenerace a motor pracuje normálně na plný výkon. ..
Proběhlo zatím finální ladění Škoda Fabia 4x4 1.8T se zvýšeným obsahem na 2.0 a osazený turbodmychadlem Garrett GT3582R. Výsledkem je 335kW (448HP) a 500Nm. Na turbu je 45mm restriktor dle pravidel, která musí vůz splňovat pro účast v závodech.
Motor je naladěný na stávající originální jednotce BOSCH ME7 - skutečně lze motor naladit i bez závodní jednotky za desítky tisíc. ..
Ladění VW Golf IV 1.8T 4x4 s turbodmychadlem T3T4 s výsledkem 230kW (308HP) a 408Nm. Vzhledem k sériovému vnitřku motoru 165kW jsme se drželi hranice max kolem 300HP (potenciál turba cca 600HP). ..
Odstranění DPF u vozidla Audi A8 4.2 TDI V8. Vozidlo bylo používáno na krátké trasy, proto se filtry nedokázaly správně regenerovat a došlo k jejich zanesení nad únosnou mez a ve finále k selhání funkce. Rozsvítila se kontrolka závady, motor začal "zakopávat" a běžel pouze v nouzovém režimu.
Po odstranění a delší jízdě je již vše v pořádku a motor má navrácen původní výkon bez dalších potíží s filtry pevných částic. ..
Chiptuning Škoda Octavia II RS 2.0 TFSI - 147kW stage I. s výsledkem 181kW (243HP) a 352Nm.
Naší vyhlášené akce se zúčastnilo vozidlo upravené společností P......c, které mělo mít po provedené úpravě 246HP a 355Nm. Pravda byla opakem a změřený výkon byl 228HP a 306Nm. Po přehrání originálním software bylo změřeno 222HP a 306Nm, díky úpravě od této firmy bylo tedy získáno celých 6HP a 0Nm. Motor je naprosto v pořádku a po námi provedené úpravě bylo dosaženo 243HP a 352Nm.
Chiptuning Škoda Octavia III 1.6 TDI CR 77kW 4x4 na 110kW (150HP) a 327Nm.
Vozidlo je vybaveno nejnovější generací řídících jednotek BOSCH EDC17C64, které byly donedávna pro úpravy zablokované. Tuto jednotku umíme vyčíst a následně upravit, nejedná se o tzv. "virtual read" ale skutečně o úpravu obsahu konkrétní řídící jednotky.
Chiptuning Škoda Octavia III RS 2.0 TDI CR 135kW s výsledkem 168kW (225HP) a 476Nm.
Vozidlo je vybaveno nejnovější generací řídících jednotek BOSCH EDC17C64, které byly donedávna pro úpravy zablokované. Tuto jednotku umíme vyčíst a následně upravit, nejedná se o tzv. "virtual read" ale skutečně o úpravu obsahu konkrétní řídící jednotky.
Provedli jsme vypnutí několika chybových hlášení a odstranění kontroly katalyzátorů a lambdasond u vozu BMW E92 M3 4.0 V8.
Po odstranění několika "zbytečností" svítila kontrolka motoru a motor byl v nouzovém režimu se sníženým výkonem. Nyní je již vše v pořádku a lze využít celý potenciál výkonu motoru. ..
Úprava BMW E92 M3 4.0 V8 s navýšením výkonu +24kW (32HP) a +36Nm.
V rámci úpravy jsme provedli odstranění kontroly katalyzátorů a lambdasond.
Po instalaci sportovních výfuků svítila kontrolka motoru a motor byl v nouzovém režimu se sníženým výkonem. Nyní je již vše v pořádku a lze využít celý potenciál výkonu motoru. ..
Úprava Ford Mustang 3.7 V6 2013 s automatickou převodovkou. Výkon v sérii byl změřený o 15kW menší a kroutící moment o 16Nm menší než udává výrobce. Naměřený nárůst je 11kW (15HP) a 10Nm. Při úpravě byl odstraněn omezovač rychlosti s původní hodnotou na 180km/h. Katalyzátory zůstaly zachované. Naměřené hodnoty jsou na palivo Natural 95. ..
Ladění Škoda Octavia RS 1.8T - stage I. s výsledkem 155kW (207HP) a 346Nm.
Po úpravě je auto o mnoho živější a na plynový pedál reaguje bez prodlevy, která je v sériovém voze příliš velká.
Majitel původně vyzkoušel profesionální úpravu za pár tisíc kdy vozidlo nešlo po zahřátí nastartovat a musel počkat až motor vychladne, touto firmou mu bylo sděleno "že si to sedne" - samozřejmě nesedne a po naší úpravě je vše jak má být. ..
Proběhlo doladění Škoda Octavia 1.8T 110kW s turbodmychadlem K04-001 a vstřikovači BOSCH 380cc na finální výkon 171kW (230HP) a 375Nm. Ladění proběhlo metodou online za chodu motoru. ..
Ladění Kaipan 14 s motorem 1.3 osazeným jednobodovým vstřikováním. Ladění proběhlo metodou online za chodu motoru, jiná metoda ani nebyla použitelná, neboť po osazení vstřikování a řídící jednotkou motor neudržel volnoběžné otáčky a nešel vytočit. Po nastavení základních hodnot pro hladký běh a start jsme naladili 60kW (80HP) a 107Nm. ..
Proběhlo prvotní ladění Škoda Fabia 4x4 1.8T se zvýšeným obsahem na 2.0 a osazený turbodmychadlem Garrett GT3582R po sestavení a oživení. Výsledkem bylo 336HP a 433Nm a po předělání pár drobností půjdeme na maximum co nám restrikce dané skupiny dovolí. Na turbu je 45mm restriktor dle pravidel, která musí vůz splňovat pro účast v závodech.
Chiptuning Škoda Superb II 2.0 TDI CR 125kW 4x4 - stage I. s výsledkem 152kW (204HP) a 485Nm. Ve vozidle byla "profesionálně" provedená úprava s výsledkem 411Nm a sériovým výkonem, provedená tak špatně, že kdyby dotyčný našel všechny bezpečnostní omezovače, motor by se pravděpodobně rozletěl. I takto došlo během krátké doby k poškození některých součástí hnacího ústrojí vzhledem ke špatně postavenému průběhu kroutícího momentu a rázy které motor produkoval daly všemu hodně zabrat. Tlak na palivo ..
Dnes proběhlo finální doladění K1 Attack s motorem 2.7 BITURBO po výměně turbodmychadel za K04 na 477HP a 635Nm ze sériových 246HP a 350Nm, kdy jsme po minulém ladění se sériovýmy turbodmychadly dosáhli 305HP a 450Nm.
Při měření je patrný prokluz spojky a při jízdě již prohrábnutí kol na silnici a spojka zatím zvládá :)
Video z měření a testovací jízdy naleznete zde: youtube ..
Ladění Škoda Fabia RS 1.9TDI PD 96kW s hybridním turbodmychadlem s potenciálem 220HP s momentálním výsledkem 147kW (197HP) a 382Nm. Trysky jsou původní, spojka původní a po upgradu těchto komponent můžeme využít celý potenciál turbodmychadla. ..
Ladění Škoda Fabia RS 1.9TDI PD 96kW s turbodmychadlem GT1749VB metodou online za chodu motoru s výsledkem 145kW (194HP) a 365Nm. Nižší kroutící moment byl zvolen z důvodu zachování funkce sériové spojky. ..
Provedli jsme odstranění kontroly katalyzátorů a lambdasond u vozu BMW E63 M6 5.0 V10.
Po instalaci sportovních výfuků svítila kontrolka motoru a motor byl v nouzovém režimu se sníženým výkonem. Nyní je již vše v pořádku a lze využít celý potenciál výkonu motoru. ..
Chiptuning Škoda Octavia 1.9 TDI - 66kW s výsledkem 85kW (113HP) a 271Nm.
Když vozidlo přijelo, zjistili jsme, že byla jednotka napadena kutilem a software v ní byl nastaven na naprosto nesmyslné požadavky jak množství nafty tak požadavek na plnící tlak. Kutil naštěstí neznal souvislosti a tak byla efektem této úpravy vysoká spotřeba a naopak horší jízdní vlastnosti, neboť motor naprosto otupěl. Jednotka nešla upravit po kabelu, bylo nutné pájení, i přesto to kutila nezastavilo. P ..
Ladění Škoda Octavia 1.9TDI 81kW s hybridním turbodmychadlem s výsledkem 131kW (176HP) a 382Nm. Auto je stavěné na rally, takže jsme ladili metodou online s důrazem na průběh a reakce plynového pedálu. ..
Oprava odstranění DPF u vozidla Volvo XC90 2.4 D5 po neodborném a nefunkčním odstranění filtru pevných částic (DPF) "profesionální" firmou. Po této profesionální demontáži vozidlo neregenerovalo pouze do nouzového nájezdu km. Po ujetí zhruba 1000km se motor přepl do nouzového režimu a byl tedy naprosto nepoužitelný pro normální provoz. Po opakovaných a neúspěšných pokusech o nápravu touto firmou, kdy nakonec majiteli vozu navíc odmítli poskytnout původní obsah řídící jednotky se majitel obrátil ..
Ladění Škoda Octavia 1.8T 110kW (AGU) s turbodmychadlem K04-001 a vstřikovači BOSCH 380cc. Ladění proběhlo metodou online za chodu motoru a výsledné hodnoty jsou 156kW (209HP) a 329Nm.
Po provedení dalších úprav půjdeme s výkonem na cca 230HP. ..
Úprava Škoda Octavia 1.9 TDI PD 96kW - stage I. na 132kw (177HP) a 416Nm. Při úpravě byl namontován intercooler kit pro motory 1.9TDI PD130 ASZ od Darkside Developments.
Při úpravě byl také odstraněn EGR ventil a nahrazen EGR delete kitem pro motory 1.9TDI PD 8V od Darkside Developments.
Vzhledem k počtu najetých km jsme výkon směřovali spíše ke spodní hranici instalovaného turbodmychadla TSF180, které nahradilo stávající již dosluhující. Výkon spíše na spodní hrani ..
Chiptuning Škoda Octavia II 2.0 TDI CR - 103kW - stage I. na 145kW (194HP) a 420Nm.
Reakce majitele vozu: "Tak jsem dnes úspěšně dorazil domů a jsem opravdu nadšený! Kopec z Loděnic (s nájezdem na dálnici právě v Loděnicích, takže bez rozjezdu) už na konci Loděnic 180 a i přes stoupání za půlkou kopce skoro 200, kdyby mi tam nevjelo auto. To jsem fakt nečekal! Ještě jednou díky!" ..
Ladění Chevrolet Corvette C6 s motorem LS3 6.2 V8 s výsledkem 355kW (476HP) a 638Nm.
Byly instalovány lepší výfukové svody a kompletní vedení výfuku a koncové tlumiče CORSA. Jsou odstraněné katalyzátory a instalované náporové sání CALLAWAY.
Omezovač rychlosti je posunut na dostatečně vysokou hodnotu.
Úprava byla realizovaná ve spolupráci s Vettepoint.cz. ..
Ladění Škoda Octavia 1.8T s turbodmychadlem K04-001 na 157kW (211HP) a 317Nm. Tentokrát proběhlo doladění komponent pro použití v běžném provozu před montáží dalších komponent pro cílený výkon cca 230-240HP. ..
Úprava Škoda Octavia 1.9TDI 66kW - stage I. - součástí úpravy je výměna vstřikovacích trysek za FB Sprint 764 a výsledkem je 117kW (157HP) a 384Nm. V tomto případě bylo využito metody online ladění za chodu motoru. ..
Ladění Audi A3 1.9TDI PD 96kW s turbodmychadlem GTB2260VK. Výsledný výkon 165kW (220HP) a 441Nm. Po výměně spojky a instalaci vstřikovačů budeme s nárůstem výkonu pokračovat. ..
Přestavba Škoda Superb II 3.6 FSI V6 191kW na E85 přeprogramováním řídící jednotky motoru.
Při přestavbě je upraven i předstih pro použití tohoto paliva, což je obrovskou výhodou oproti přestavbovým krabičkám, které nastavení předstihu vůbec neumožňují.
Po přestavbě je možné tankovat pouze palivo E85.
Před naší variantou přestavby majitel vyzkoušel různé přestavbové krabičky, které způsobovaly akorát potíže - zvedla se spotřeba na 13l/100km a neustále ..
Chiptuning Škoda Octavia II 2.0 TDI CR 103kW - stage I. na 146kW (195HP) a 443Nm.
Stejně jako u ostatních vozů od r.v. 2009 (s řídící jednotkou EDC17) se musí jednotka upravovat "na stole", zápis po diagnostické zásuvce není možný. ..
Ladění Seat Altea 2.0 TDI PD - 103kW s hybridním turbem s potenciálem 230HP. S ohledem na sériovou spojky byl zvolen výsledný výkon 165kW (220HP) a 421Nm. ..
Provedli jsme odstranění kontroly katalyzátorů a lambdasond u vozu BMW E60 M5 5.0 V10.
Po instalaci sportovních výfuků svítila kontrolka motoru a motor byl v nouzovém režimu se sníženým výkonem. Nyní je již vše v pořádku a lze využít celý potenciál výkonu motoru. ..
Prováděli jsme úpravu elektroinstalace a další práce na vozidle Dodge Viper v závodní verzi ACR o objemu 8.4L a výkonu 700HP (zvýšen z původních 650HP).
Práce na těchto závodních speciálech probíhají ve spolupráci s naším partnerem Vettepoint.cz. ..
Ladění Chevrolet Corvette ZR1 s motorem LS9 - 6.2L přeplňovaný kompresorem o základním výkonu 638HP (476kW) a 819Nm. Na motoru jsou závodní svody a kompletní vedení výfuku pro lepší odvod spalin.
Výsledný výkon 720HP (540kW) a 1000Nm.
Motor byl naladěn i s ohledem na zachování životnosti. Při úpravě byla deaktivována kontrola katalyzátorů a vypnuta funkce zadních lambda sond.
Úprava byla realizovaná ve spolupráci s Vettepoint.cz. ..
Ladění Audi 80 s motorem 1.8T AEB 110kW osazeného modifikovaným turbodmychadlem K03.
Jednotka již byla upravena, takže jsme jednotku doladili pro toto turbo s důrazem na hezký průběh.
Po vestavbě motoru do Audi 80 je nutné ještě pár věcí dotáhnout, to se ukázalo až dnes, takže ještě proběhne doladění průběhu ve středních otáčkách, jinak jsme s hodnotami výkonu i kroutícího momentu spokojeni. ..
Přestavba VW Passat 2.0 FSI 110kW na E85 přeprogramováním řídící jednotky motoru.
Při přestavbě je upraven i předstih pro použití tohoto paliva, což je obrovskou výhodou oproti přestavbovým krabičkám, které nastavení předstihu vůbec neumožňují.
Po přestavbě je možné tankovat pouze palivo E85. ..
Proběhlo prvotní ladění BMW M3 E46 s převodovkou SMG. Jsou provedené modifikace sacího i výfukového systému. Výsledkem bylo 369HP při 8055 ot. a 375Nm při 4910 ot. Omezovač otáček byl posunut na 8200 ot. a omezovač rychlosti ve 260 km/h odstraněn.
Ještě proběhne doladění, kdy máme jasně vytyčený cíl, kam se chceme s výkonem dostat. ..
Ladění Škoda Fabia RS 1.9TDI 96kW metodou online. Jednotka již byla upravena na 119kW (160HP) a 408Nm, avšak se špatným průběhem a vozidlo velmi špatně startovalo. Po úpravě jsme se dostali na 130kW (174HP) a 423Nm s dobrým průběhem. ..
Ladění VW Golf 1.9TDI PD na autocross s turbodmychadlem GT2052V metodou online ladění za chodu motoru. Výsledkem je 153kW (205HP) a 415Nm s lineárním průběhem, který je pro závodní účely ideální. ..
Ladění Škoda Octavia RS 1.8T metodou online za chodu motoru. Ve voze již byla úprava na 150kW a 318Nm, ale bylo ještě co vylepšit a tak jsme se dostali na krásných 165kW (221HP) a 339Nm.
Při úpravě byla vypnuta kontrola katalyzátoru a vypnuta funkce sekundárního vzduchu.
Zobrazený graf výkonu je s 218HP, kdy jsme se již soustředili na vyladění kroutícího momentu v nízkých a středních otáčkách. ..
Individuální ladění BMW E91 330xd 170kW na 230kW a 640Nm. Filtr pevných částic ještě zůstal zachován, ale brzy půjde ven a ještě bude následovat lehké oživení. ..
Chiptuning Audi A5 2.0TDI CR 105kW s automatickou převodovkou na 130kW a 430Nm. Nárůst výkonu byl znatelný již po prvním rozjezdu a zákazník odjížděl velice spokojený. ..
Chiptuning Škoda Fabia 1.9SDI 47kW. Majitel chtěl auto trochu oživit a vzhledem k absenci turbodmychadla jsme úpravu prováděli i s ohledem na nezvýšení kouřivosti po úpravě. ..
Chiptuning Škoda Octavia II 2.0TDI CR 103kW ve variantě stage I. Hodnoty výkonu i kroutícího momentu byly vyšší než udává výrobce a to jsme také při úpravě zohlednili. ..
Proběhlo ladění Kaipan 57 s motorem 2.0 TFSI a turbodmychadlem GT2871R.
Oproti předešlému ladění je v motoru kovaný vnitřek, ale díky slabému přítlačnému talíři spojky nám po dosažení 498Nm začne spojka prokluzovat. Při předešlém ladění jsme dosáhli 360HP a 475Nm. Tak finální doladění až příště ... ..
Ve vozidle již byla ne zrovna vydařená úprava, proto byl naměřen vyšší kroutící moment o 47Nm oproti hodnotě udané výrobcem, výkon však byl vyšší pouze o 7kW.
Po úpravě je auto o mnoho živější a na plynový pedál reaguje bez prodlevy, která je v sériovém voze příliš velká. ..
Dnes proběhlo ladění K1 Attack s motorem 2.7 BITURBO na 305HP a 450Nm z původních 246HP a 350Nm. Samozřejmě byla použita stále zmiňovaná metoda ladění v reálném čase za chodu motoru.
Vše v motoru vč. turbodmychadel zůstalo sériové, takže jsme ladili i s důrazem na životnost i s ohledem na stáří motoru a nájezd km. ..
Dnes proběhlo ladění VW Golf IV 1.8T AGU 110kW s turbodmychadlem K04-023 a vstřikovači 380cc metodou online ladění v reálném čase za chodu motoru. Výsledné hodnoty po ladění jsou 309HP a 469Nm.
Původně jsme motor naladili na hezkých 268HP a 380Nm, po dnešním doladění jsme se dostali na uvedené hodnoty. Motor jde do otáček naprosto bez zaváhání na kteroukoliv rychlost a reakce na přidání plynu je okamžitá.
Chiptuning Seat Altea 1.6TDI CR 77kW a 250Nm na 109kW a 310Nm.
Jedná se o optimalizaci dat v řídící jednotce, není to žádný powerbox ani přídavná jednotka ani další podobné nesmysly negativním způsobem ovlivňující správný chod motoru. ..
Úprava Hummer H2X s motorem 6.0 V8. Do motoru jsme instalovali ostřejší vačku pro změnu časování, které je v sérii úmyslně poddimenzované. Po naladění jede toto monstrum opravdu bestiálně. Pro využití potenciálu motoru ve vyšších otáčkách jsme také museli změnit parametry v převodovce, byla snížena prodleva při řazení a povolen 4. rychlostní stupeň, který je od výroby omezen pouze do města, při jízdě na dálnici převodovka podřadí na 3. rychlostní stupeň a drží jej až do 160km/h, kde se nachází t ..
Proběhla úprava Chevrolet Corvette C6 s motorem LS2, tedy s obsahem 6.0l. Při úpravě byla deaktivována kontrola katalyzátorů a vypnuta funkce zadních lambda sond. Omezovač rychlosti byl taktéž odstraněn. ..
Proběhla úprava Chevrolet Corvette Z06. Při úpravě byla deaktivována kontrola katalyzátorů a vypnuta funkce zadních lambda sond. Omezovač rychlosti byl taktéž odstraněn. ..
Chiptuning a odstranění DPF VW T5 GP 2.0 BiTDI. Po odstranění filtru pevných částic jsme mohli výkon o trochu víc zvýšit oproti možnostem, když je ve voze přítomen. ..
Proběhla úprava Chevrolet Corvette ZR1. Při úpravě byla deaktivována kontrola katalyzátorů a vypnuta funkce zadních lambda sond. Omezovač rychlosti byl taktéž odstraněn. ..
Úprava Hummer H2X s motorem 6.0. Při úpravě byla deaktivována kontrola katalyzátorů a vypnuta funkce zadních lambda sond. Zároveň byla přeprogramována převodovka pro lepší využití motoru ve vyšších otáčkách a odstraněn omezovač rychlosti. ..
Úprava Audi S4 4.2 V8. Při úpravě byly mechanicky odstraněné katalyzátory a v řídící jednotce deaktivována jejich kontrola a vypnuta funkce zadních lambda sond. Zároveň byl odstraněn omezovač rychlosti. ..
Úprava Peugeot 3008 s motorem 1.6THP o výkonu 110kW. Majitel neustále řešil že vozidlo nemá již od výroby výkon, což se potvrdilo měřením a ani výrobce mu nedokázal pomoci. Úpravou se odstranily výkonové díry. ..