Kontakt
centrála Beroun
Plzeňská 28
Králův Dvůr u Berouna
Informační linka a
objednávky
605 190 113
info@tdichip.cz
Novinky e-mailem
Počítadla
|
INDIVIDUÁLNÍ ÚPRAVY - extrémní přestavby motorů |
Stále více zákazníků se vrací s tím, že jim již základní zvýšení výkonu (chiptuning) nestačí. Pokud se nechcete ani Vy spokojit s klasickou úpravou - nabízíme montáž větších trysek, turba, hlavy čerpadla a dalších součástí motoru.
V případě, že jsou na vozidle provedeny větší úpravy motoru - jiné vstřiky paliva, větší turbo, je také nutné upravit řídící jednotku pro správnou funkci s těmito novými komponentami, tzv. naladit.
Nabízíme možnost ladění motoru online! Jako jediní v ČR ladíme za pomoci speciálního vybavení benzínové motory s jednotkami ME3, ME5, ME7 a Siemens v reálném čase, kdy můžeme měnit parametry v řídící jednotce za chodu motoru. Tento způsob výrazně zvyšuje úroveň kvality a preciznost úpravy. Také nabízíme online ladění naftových motorů s jednotkami MSA12, MSA15 a EDC15.
Nabízíme vstřikovací trysky Fratelli Bosio (FB Sprint 764, FB Race 520, FB Race 783, FB Race 1287+ ..) a HFLO-X pro naftové motory a Bosch (EV1, EV6, EV14), Siemens DEKA pro benzínové motory a provádíme jejich odbornou montáž a seřízení ve vozidle.
V naší nabídce také máme turbodmychadla KKK, Garrett a hybridní turbodmychadla Franken - provádíme montáž a následné doladění.
Individuální úpravy software řídící jednotky na válcové zkušebně
| |
| | |
Naftové motory (MSA12, MSA15) | | 8.000 Kč |
Naftové motory (EDC15) | | 8.000 Kč |
Naftové motory (EDC16) | | 10.000 Kč |
Naftové motory (EDC17) | | 16.000 Kč |
Naftové motory (EDC16) - dvoujednotkové | | 18.000 Kč |
Naftové motory (EDC17) - dvoujednotkové | | 20.000 Kč |
Ladění převodovky - DSG | | 12.000 Kč |
Benzínové motory - atmosférické (ME3, ME5, ME7) - mimo Porsche, Ferrari ... | | 12.000 Kč |
Benzínové motory - přeplňované (ME3, ME5, ME7) - mimo Porsche, Ferrari ... | | 12.000 Kč |
Benzínové motory - atmosférické (MED9, MED17) - mimo Porsche, Ferrari ... | | 16.000 Kč |
Benzínové motory - přeplňované (MED9, MED17) - mimo Porsche, Ferrari ... | | 18.000 Kč |
Benzínové motory - přeplňované dvoujednotkové a ostatní (MED9) | | 20.000 Kč |
Benzínové motory - přeplňované dvoujednotkové a ostatní (MED17) | | 24.000 Kč |
Benzínové motory - BMW M3 E46 | | 14.000 Kč |
Benzínové motory - BMW M5 E39 | | 14.000 Kč |
Benzínové motory - Porsche atmosférické | | 14.000 Kč |
Benzínové motory - Porsche přeplňované | | 18.000 Kč |
Benzínové motory - Chevrolet Corvette, Hummer | | 25.000 Kč |
Benzínové motory - Mitsubishi Lancer EVO V/VI/VII/VIII/IX/X | | 25.000 Kč |
Benzínové motory - Subaru Impreza WRX STi | | 25.000 Kč |
Ladění převodovky - BMW SMG, Chevrolet Corvette, Hummer | | 12.000 Kč |
| | |
příplatek v případě ladění vozidla pro závodní účely (okruhy, rally, ..) | | +3.000 Kč |
asistence při závodech + případné korekce (10 hodin v rámci ČR, doprava není zahrnuta) | | 20.000 Kč |
asistence při závodech + případné korekce (10 hodin mimo ČR, doprava není zahrnuta) | | 30.000 Kč |
| | |
ONLINE ladění řídící jednotky - benzínové motory (ME3, ME5, ME7, Siemens) | | +2.000 Kč |
ONLINE ladění řídící jednotky - naftové motory (MSA12, MSA15, EDC15) | | +2.000 Kč |
| | |
použití širokopásmové lambda sondy (dle konkrétního motoru) | | +2.000 Kč |
nastavení launch control (ME7, EDC15) | | +6.000 Kč |
nastavení launch control (MED9, MED17) | | +8.000 Kč |
nastavení střílení při deceleraci - pops and bangs (ME7) | | +6.000 Kč |
nastavení střílení při deceleraci - pops and bangs (MED9, MED17) | | +6.000 Kč |
| | |
sw odstranění zadní lambda sondy a katalyzátoru (ME7) | | 6.000 Kč |
sw odstranění zadní lambda sondy a katalyzátoru (MED9, MED17) | | 8.000 Kč |
sw odstranění zadních lambda sond a katalyzátorů MSS52/MSS54 (BMW M3 E46 / M5 E39) | | 8.000 Kč |
sw odstranění zadních lambda sond a katalyzátorů MSS60/MSS65 (BMW M3 E92 / M5 E90) | | 12.000 Kč |
sw odstranění zadních lambda sond a katalyzátorů (Corvette, Hummer, ..) | | 10.000 Kč |
sw odstranění zadní lambda sondy a katalyzátoru Mitsubishi EVO | | 8.000 Kč |
| | |
analýza nastavení řídící (naladění) jednotky pro běžný provoz | | 3.000 Kč |
analýza nastavení řídící (naladění) jednotky pro závodní účely | | 6.000 Kč |
Uvedené ceny jsou bez DPH. Pro přesnou cenu pro Vaše vozidlo nás kontaktujte.
V ceně je 5 hodin ladění na naší válcové zkušebně vč. příprav. Každá další započatá hodina 1.200 Kč.
V ceně nejsou zahrnuté případné dostavbové či další práce. Cena se může lišit dle typu vozidla a stavu motoru a není závazná.
Orientační ceník extrémních přestaveb TDI
motory s rotačním čerpadlem | |
| | |
1.9TDI: Sprint 764 + úprava sw (66kW -> 110kW/318Nm, 81kW -> 110kW/340Nm) | | tel. |
1.9TDI: PowerPlus 764 + hybridní turbo + intercooler + úprava řídící jednotky (cca 180HP) | | 59.900 Kč |
1.9TDI: PowerPlus 764 + hybridní turbo + intercooler + úprava řídící jednotky (cca 200HP) | | 64.900 Kč |
1.9TDI: Race 520 + hlava čerpadla 11mm + hybridni turbo + úprava řídící jednotky | | 69.900 Kč |
1.9TDI: Race 520 + hlava čerpadla 12mm + hybridni turbo + úprava řídící jednotky | | 74.900 Kč |
| | |
motory se systémem PD I. generace (Fabia, Golf IV) | |
| | |
1.9TDI: hybridní turbo + intercooler + úprava řídící jednotky (205HP / 480Nm) | | 59.900 Kč |
1.9TDI: Sprint 1043 + hybridni turbo + intercooler + úprava řídící jednotky | | 69.900 Kč |
| | |
motory se systémem PD II. generace (Octavia II, Golf V) | |
| | |
1.9TDI: hybridní turbo + úprava řídící jednotky (cca 210HP) | | 59.900 Kč |
1.9TDI: Sprint 1043 + hybridni turbo + úprava řídící jednotky (cca 240HP) | | 69.900 Kč |
2.0TDI 16V: Race 1287 + hybridni turbo + úprava řídící jednotky (cca 240HP) | | 79.900 Kč |
2.0TDI 16V: Race 1287 + hybridni turbo + úprava řídící jednotky (cca 280HP) | | 109.900 Kč |
2.0TDI 16V: Race 1287 + hybridni turbo + úprava řídící jednotky + spojka + brzdy | | 139.900 Kč |
Uvedené ceny jsou bez DPH. Cena se může lišit dle typu vozidla a stavu motoru a není závazná.
Orientační ceník extrémních přestaveb - benzínové motory
přeplňované z výroby | |
| | |
VAG 1.8T: úprava na cca 260HP (turbo K04 + vstřikovače) | | 79.900 Kč |
VAG 1.8T: úprava na cca 270HP (turbo Franken + vstřikovače) | | 79.900 Kč |
VAG 1.8T: úprava na cca 400HP (turbo GT2871R, kovaný vnitřek motoru) | | 219.900 Kč |
VAG 1.8T: závodní úprava (okruhy, autocross, rallycross, ..) | | tel. |
| | |
přestavby na přeplňování | |
| | |
BMW 2.5i (M50B25): úprava na cca 400HP | | 179.900 Kč |
| | |
atmosférické motory | |
| | |
VAG 1.6i: sportovní kit sání + zapalovací svíčky + montáž | | 9.900 Kč |
Uvedené ceny jsou bez DPH. Cena se liší dle typu vozidla a stavu motoru a nejsou započítané případné další potřebné komponenty které budou nutné na konkrétní motor a vozidlo. Nemusí to být konečná cena kompletní úpravy a není závazná.
Veškeré individuální úpravy provádíme pouze na centrále v Berouně. ONLINE ladění v reálném čase za chodu motoru provádíme pouze v Berouně.
Výsledky naší práce
Výsledky naší práce můžete shlédnout na www.youtube.com/tdichip
Audi TTQ 1.8T se na Carbonia Cup na Slovakiaringu konaném 3.6.2012 umístila na 5. místě v kategorii B3 a časem v kvalifikaci 2:53.
Naše Audi TTQ 1.8T se na 5. Tuningpromotion day konaném 30.7.2011 umístila na 1. místě s časem 13,671s.
Naše Škoda Fabia 1.9TDI PD se ve sprintech na Mimoňských válkách XVI. umístila na 1. místě v kategorii Diesel do 2500ccm s nádherným časem 12,962s bez nitra! Tyto výsledky jsou ukázkou vývoje našeho software a potvrdily dlouholeté zkušenosti a kvalitu našich úprav.
S naším vozem VW Golf III Variant 1.9TDI jsme se umístili na 2. místě v seriálu sprintů DRAG CUP pro rok 2009.
|